Ons adres is Rijnstraat 51 C , 4191 CK in Geldermalsen.

Indien het voor u lastig te vinden is kunt u Google Maps zoals hieronder gebruiken om bij onze vestiging aan te komen.

U bent van harte welkom tijdens onze openingstijden :

Dinsdagmiddag van 13:00 tot 16:00

Zaterdag van 10:00 tot 16:00

Tevens zijn wij dan geopend voor het aannemen van uw donatie en of spullen.

Tijdens onze openingstijden ben jij  van harte welkom om koffie of thee te komen drinken. Onze koffietafel staat klaar om verbinding met lotgenoten die eenzaamheid ervaren
Je  zal  niet alleen steun vinden voor jezelf, maar je kan ook anderen helpen om zich minder alleen te voelen en een gevoel van gemeenschap op te bouwen.

Ook hebben wij tijdens onze openingstijden een inloopspreekuur voor vragen over het inkomen, toeslagen , hulp bij schulden , en alle andere inkomen gerelateerde vragen. Een afspraak maken hoeft niet, jij bent welkom!

Ons nieuwe bedrijfspand is geopend door André van der Toorn ! André is erelid van onze Stichting . Het team van Stichting Helping Hands heeft SBS6 presentator André van der Toorn in 2017 leren kennen als een fijne warme persoonlijkheid.

André is een mens met het hart op de juiste plaats , hij maakt voor iedereen tijd en ondersteund onze stichting.

Hartelijk dank André voor het openen van onze nieuwe bedrijfsruimte!